loading...
قالب , ابزار , کد اسکریپت ,
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 29468 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (43)
دخترا تو چت روم 4 دسته هستن 1- راحت پا ميدن 2- پا ميدن ولي يکم سخت 3- سخت پا ميدن 4- اصلا پا نميدن مورد 1 که خودتون ماهريد مورد 4 هم نميشه کاريش کرد ما رو مورد 2 و 3 کار ميکنيم اين روش کاملا تضميني هست : قدم اول : تا 3 روز مدام تو روم باشيد و تو خصوصي کسي نريد تو عمومي باشيد وقتي دختره مياد از جملاتي چون سلام اجي . خوبي ... به جاي نقطه ها اسمشو بزاريد ابجي خيلي گلي تا حالا 10 درصد مخ کباب شده قدم دوم : تو عمومي تو فرصت مناسب که سوژه خوشحال بود بريد تو خصوصيش و عين کلمات رو بگيد : سلام ... راستش تو اين چند روزه از رفتارتون خوشم اومد ميشه با هم بيشتر آشنا بشيم ... 50 درصد مخش تيليت شده يه 5 روزي تو روم باشيد از جملات عاشقانه حتما استفاده کنيد سعي کنيد سبک نباشيد تو خصوصي هيچ دختري نريد بعد 5 روز بريد تو خصوصيش و عين مطالب رو بگيد : من تورو خيلي دوست دارم راست ميگم باور کن خيلي دوست دارم عشقم و بگيد : اين شمارمه بهش شماره بديد و بگيد ميخوام باهات صحبت کنم هر وقت تو بخواي تبريک مخ دختر بيچاره کباب شد .
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مخ زن در تاریخ 1394/10/13 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

باور کن من کمتر از یه ساعت مخ میزنم یه راهی بلدم که هم دختره خودش میاد خصوصی هم منتظره که سریع شماره بدی،از خداشه

این نظر توسط باران در تاریخ 1394/09/23 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخ واقعاک عجب کارایی میکنن شما پسرا من ک یاد گرفتم دیگ مخ منو کسی نمیتونه بزنه خخخخخخخ
پاسخ : مطالب ما همه جانبست شکلک

این نظر توسط نیما در تاریخ 1394/08/04 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

با توجه ب سابقه این روش، یکی از بهترین گزینه هاست
مرسی
عالی بود.

این نظر توسط داداش در تاریخ 1394/07/25 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

عاغایون داداشام فقط برید خصوصی اونایی که اخرشون جوووووووووووون هستش البته یکم قربون صدقش بریدم بهتره همین من با همین راه کار الان با سه تا دوست دختر چت میکنم شکلک هنوزم میشه مخ زدا ولی بقیش سهم شماشکلک

این نظر توسط حامد در تاریخ 1394/07/17 و 1:05 دقیقه ارسال شده است

سلام مخ ی دختری زدم تو بیتاک رفتم سر قرار ولی چون ماشین نداشتم ولم کرد

این نظر توسط سارا در تاریخ 1394/06/11 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

ببین من خودم یه دخترم که میخوام با دوستم که شمارمو نداره به این روش شوخی کنم ( چون در واقع با بقیه شرطبندی کردم که اسکلش کنم ) حالا بگو ببینم این روش واسه من جواب میده یا نه ؟
ممنون
پاسخ : بستگی به مهارت شما در مخ زنی و مقاومت اون دخترک داره

این نظر توسط بیژن در تاریخ 1394/05/10 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

برو بابا اینم شد روش مخ زنی

این نظر توسط MEHRDAD در تاریخ 1394/05/06 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

زرشک من فکر میکردم دختر بازی بلد نیستم حالا میبینم انگار پیشکسوتم بیاید پیش خودم یه چیزایی بتون یاد میدم کف کنید.mehrdadjazayeri16@gmail.com

این نظر توسط مرتضی در تاریخ 1393/12/09 و 1:49 دقیقه ارسال شده است

_)_

این نظر توسط warning در تاریخ 1393/11/28 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

سلام
به جان خودم قبلنا تا مخ میزدم میمردم خخخخخ
الان که خوندم دیگه قید مخ زدنو زدم
5 روز میشینم درسمو میخونم برم دنشگاه اونجا خودشون میان
هر چند مطمئنم اگه ازمایش کنم جواب میده
دستت درد نکنه داش اومدیم به سر بزنیم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما
برترین سایت در ارائه خدمات وبلاگ نویسان همراه با قالب های زیبا ومتنوع و ابزار وبلاگ نویسی و کدهای اسکریپت , مرجع قالب زیبا , بهترین قالب های زیبا ,قالب ,ابزار ,کد اسکریپت,مطالب متنوع,انجمن قالب وبلاگ,کد های زیبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه مطالبی را بیشتر میپسندید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 266
  • کل نظرات : 80
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 2871
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 505
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,248
  • بازدید ماه : 2,248
  • بازدید سال : 38,995
  • بازدید کلی : 335,597